Reklamačný poriadok

Posledná aktualizácia 24.08.2024 - Me & You, For a Better World - Me & U s.r.o.

 

 

Ďakujeme za Váš nákup. Dúfame, že ste s nákupom spokojní. Ak však z akéhokoľvek dôvodu nie ste s nákupom úplne spokojní, môžete nám ho vrátiť za plnú náhradu alebo kredit v obchode. Ďalšie informácie o našich zásadách vrátenia tovaru nájdete nižšie.

AKO?

Všetky vrátené zásielky musia byť opečiatkované do štrnástich (14) dní od dátumu zakúpenia. Všetky vrátené položky musia byť v novom a nepoužitom stave so všetkými pôvodnými štítkami.

PROCES VRÁTENIA

Ak chcete požiadať o vrátenie tovaru, kontaktujte nás prosím emailom na:info@betterworldformeandyou.sk. Po prijatí Vašej žiadosti Vám zašleme návratový štítok kuriéra DPD. Ak sa rozhodnete použiť náš návratový štítok, vrátenie tovaru bude bezplatné a za bezpečný prevoz balíka budeme zodpovední my.
 
Ak by ste radšej použili vlastnú kuriérsku službu, ako je napríklad pošta alebo iný súkromný kuriér, upozorňujeme, že budete zodpovedať za náklady na prepravu a bezpečné vrátenie balíka k nám bude na Vašu zodpovednosť. Balík prosím zašlite na nasledujúcu adresu:

Me & U s.r.o.

Gaštanova 6

Košice, 04001

Slovakia

Dôrazne odporúčame, aby ste nám zaslali potvrdenie a sledovacie číslo, aby sme mohli zabezpečiť hladké spracovanie vrátenia.

 

 

NÁHRADY

 

Po prijatí Vášho balíka a kontrole stavu Vašej položky spracujeme Vaše vrátenie. Na spracovanie vrátenia tovaru počkajte aspoň tridsaťjeden (31) dní od prijatia Vašej položky. Vrátenie peňazí môže trvať 1 až 2 fakturačné cykly, kým sa zobrazia na výpise z kreditnej karty, v závislosti od spoločnosti, ktorá vydala Vašu kreditnú kartu.

VÝNIMKY

V prípade chybných alebo poškodených výrobkov nás kontaktujte na nižšie uvedených kontaktných údajoch a dohodnite si vrátenie peňazí alebo výmenu.

OTÁZKY

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich pravidiel vrátenia tovaru, kontaktujte nás na adrese: info@betterworldformeandyou.sk